czwartek, 9 maja 2019

Dziś pochmurny smętny dzień..... jakżeż  tęsknie za ciepłem słońcem.... moje ciało tęskni ..... Nuda , paskudna pogoda..... brak ochoty na nic.... no prawie na nic.... właściwie na coś mam ochotę.... zaczyna budzić się we mnie ciepła iskierka.... ręce mimowolnie zaczynają schodzić niżej....    nie ma słońca a jednak robi się ciepłej.... palec zaczyna wkradać się w majtusie.... wiedziona tym instynktem sunę go dalej..... teraz już nie mogę się powstrzymać..... czuje wilgotne zagłębienie palcem i mój paluszek który jak intruz wkrada się do mojej muszelki.... mmm zaczynam cudowny taniec.....  c.d.n 
Nim zaczęłam pisać.....

Spotkanie.... początek

 Przed każdym spotkaniem denerwuje się... i tym razem byłam pełna emocji oraz targających mną rozterek. Nie przeszkodziło mi to jednak szyko...